Friday, September 25, 2009

Menonton TV Secara Digital Online Percuma

tvfreeDalam era internet yang semakin canggih sekarang, pengguna internet sejagat dapat menonton saluran television secara digital melalui internet secara percuma dari pelbagai lokasi seluruh dunia. Batasan-batasan fizikal yang biasanya terdapat tidak menjadi masalah sekiranya anda mempunyai talian internet yang berbandwidth yang tinggi. Pada entri ini, saya ingin senaraikan laman-laman web seantero dunia di mana anda boleh menonton tv atau filem secara lansung online. Berikut adalah senarai laman-laman tersebut:


TV Shack


Ini merupakan laman web yang semakin popular dengan pilihan rancangan menarik seperti filem, rancangan TV, muzik dan klip video komedi.Pastikan anda layari tvshack.net!


Surf The Channel

Surf The Channel menyediakan rancangan TV dan sukan yang bagus dengan pelbagai koleksi judul yang berbeza.


TV Life

Memiliki berbagai rancangan TV baik serta filem.Bahagian paling unik adalah senarai link kepada banyak rancangan TV kelasik yang amat popular satu ketika dulu seperti rancangan bahawa ia mempunyai link ke TV lama acara seperti “I Dream of Jeannie,” dan “Silver Sendok.” Mungkin halaman link streaming terbaik yang pernah saya jumpai sejauh sebelah QuickSilverScreen.


3.000 Saluran Plus

QuickSilverScreen

Mungkin yang paling popular di sekitar, dan itu kerana sebenarnya host kandungan anda menonton.Segala sesuatu di atasnya adalah DIVX hebat high disandikan makna tak satu pun daripada barang-barang kasar mungkin anda hadapi di tempat lain.Satu-satunya kelemahan adalah bahawa ini bererti anda tidak akan sirip salah satu filem CAM baru di sini, tapi banyak dari anda mungkin tidak akan peduli.


FOMDB

Tempat yang bagus untuk menyemak senarai filem online.Rutin diperbaharui dengan yang terbaru dan terbaik dari box office dan semua tajuk bermain dengan baik pada browser Firefox.



Side Reel


Menawarkan program TV dan filem untuk menonton, keduanya yang dikemaskini secara teratur.


No comments:

Post a Comment